Горбаченко Сергій – випускник 2016 року

Степан Опря – випускник 2020 року
31.03.2022
Стахі Вадим – випускник 2019 року
31.03.2022
Степан Опря – випускник 2020 року
31.03.2022
Стахі Вадим – випускник 2019 року
31.03.2022

Горбаченко Сергій – випускник 2016 року

Свій диплом молодшого спеціаліста за спеціалізацією «Експлуатація суднових енергетичних установок» Сергій отримав у далекому 2007 році у Кілійській філії Київської державної академії водного транспорту ім. гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного (КДАВТ). У 2016 році отримав диплом бакалавра на Дунайському факультеті морського та річкового транспорту КДАВТ.

Професійний шлях Сергія був тернистим. Спочатку навчався він у ВПУ №9 та отримав диплом матроса-моториста. Потім відслужив два роки мотористом на прикордонному кораблі в БЧ 5. Одразу після демобілізації, буквально через місяць вступив до Кілійської філії КДАВТ за спеціалізацією «ЕСЕУ» і, паралельно з цим, почав працювати на Ізмаїльському БТОФ слюсарем-судноремонтником, де не лише отримав безцінний досвід ремонту та іншого суднового обладнання, але й за 4 роки справді полюбив важку працю суднового механіка.

У 2007 році після закінчення КДАВТ розпочався нелегкий шлях Сергія як суднового інженера. З 2008 року він працює механіком на танкерному флоті.

Наразі наш випускник працює другим механіком на танкерах AbuDhabiNationalOilCompany. На посаді другого механіка працює вже близько семи років.

Сергій вдячний долі за те, що обрав саме шлях суднового інженера. Хоча визнає, що полюбив цю професію далеко не одразу. Спочатку він хотів працювати на судні заради перспективи гідного заробітку та цікавого життя (все це в результаті він отримав), хоча згодом зарплата відійшла на другий план. Щодня у машинному відділенні Сергій бачить реальний результат своєї роботи та роботи всієї машинної команди. Як він сам наголошує, йому подобається керувати, мотивувати і працювати пліч-о-пліч разом з іншими членами екіпажу, вчити молодих інженерів і самому вчитися з ними, тому що в цій складній професії просто неможливо знати все. Кожен день приносить якийсь новий досвід і найчастіше складні й нерозв'язні на перший погляд задачі, які згодом вирішуються і також накопичуються у скарбничці досвіду.

Робота в морі – це постійна робота над собою і подолання нескінченних труднощів. У Сергія досить цікава позиція: він намагається не затримуватись довго в одній компанії (максимум 2-3 контракти) і не шукає стабільності. Вважає, що «стабільність» робить людину слабкою і вразливою. Йому подобається постійне відчуття новизни, пошук чогось нового. Він любить готуватися до співбесід у нових компаніях, проходити тести та інше. Це, як вважає Сергій, тримає в тонусі і не дає знанням стертися.

За свою кар'єру він встиг попрацювати в десяти різних танкерних компаніях, як мінімум шість з яких входять до «Top 20 найбільших танкерних компаній планети» (за сумарним тоннажем).

Декілька порад, які Сергій хоче дати майбутнім морякам, котрі тільки збираються або зовсім недавно зв’язали своє життя з морем:

  • постаратися полюбити і прийняти цю професію, хоч це може бути і нелегко з самого початку;

  • намагатися взяти максимум з тієї інформації, яку дають викладачі. На жаль, усвідомлюєш і шкодуєш про втрачені знання, коли вже стаєш старшим офіцером;

  • налаштовувати себе на те, що в морі, як і в житті в цілому, буде як позитивний, так і негативний досвід. Не варто оцінювати всю роботу в морі тільки за одним невдалим контрактом, як це часто багато хто робить. Негативний досвід важких контрактів при об'єктивному аналізі та правильно зроблених висновках дає набагато більше, ніж позитивний. Як і в спорті: одна поразка може дати набагато більше, ніж 20 безглуздих перемог.

Comments are closed.