Запобігання та протидія конфліктним ситуаціям
у Дунайському інституті водного транспорту
Державного університету інфраструктури та технологій
Конфлікт ‒ зіткнення протилежних інтересів і поглядів, напруження і крайнє загострення суперечностей, що приводить до активних дій, ускладнень, боротьби, що супроводжуються складними колізіями; ситуація, в якій кожна зі сторін намагається зайняти позицію несумісну з інтересами іншої сторони.
Конфліктна ситуація ‒ ситуація, що об’єктивно містить явні передумови для конфлікту, що провокує ворожі дії, конфлікт.
З метою запобігання виникнення та протидії конфліктним ситуаціям у Дунайському інституті водного транспорту реалізується комплекс заходів:
Заходи в ДІВТ ДУІТ щодо запобігання та протидії конфліктним ситуаціям
Нормативні документи ДУІТ щодо врегулювання конфліктних ситуацій
Якщо працівник або здобувач вищої освіти інституту вважають, що щодо них в Університеті було порушено їхні права, вони можуть подати скаргу до Комісії.
Скарга може бути подана протягом 30 днів із дня вчинення діяння або з дня, коли повинно було стати відомо про його вчинення. Вона повинна містити опис порушення права особи, зазначення моменту (часу), коли відбулося порушення, факти і можливі докази, що підтверджують скаргу.
Подати скаргу можна:
на електронну пошту: [email protected];
за номером телефону: +38 (094) 956-59-14;
у паперовому вигляді до директорату інституту за адресою: вул. Фанагорійська, 7, м. Ізмаїл, 68600.