Проведення відкритої лекції з «Фізики за професійним спрямуванням»

Засідання проблемної групи English club
05.10.2023
Предметний тиждень математики
06.10.2023
Засідання проблемної групи English club
05.10.2023
Предметний тиждень математики
06.10.2023

Проведення відкритої лекції з «Фізики за професійним спрямуванням»

Одним з пріоритетних завдань внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та вищої освіти в Дунайському інституті водного транспорту Державного університету інфраструктури та технологій є контроль якості навчальної роботи кафедри та кожного викладача, вдосконалення методики проведення занять, підвищення педагогічної майстерності, обміну досвідом роботи тощо.

У рамках оцінки якості викладання науково-педагогічними працівниками 05 жовтня 2023 р. доцентом кафедри природничо-математичних та інженерно-технічних дисциплін, кандидатом технічних наук, доцентом Якусевичем Ю.Г. для здобувачів вищої освіти 1 курсу освітньої-професійних програм «Навігація і управління морськими суднами», «Управління судновими технічними системами і комплексами», «Експлуатація суднового електрообладнання і засобів автоматики» була проведена відкрита лекція з освітнього компонента «Фізика за професійним спрямуванням» на тему: «Магнітне поле. Магнітне поле в речовині. Електромагнітна індукція». Дана тема відповідає фаховій спрямованості майбутніх фахівців морської галузі, формує концептуальні знання та критичне розуміння основних теорій, принципів, методів і понять прикладної фізики. Юрій Геннадійович сконцентрував увагу здобувачів на найскладніших та вузлових питаннях сучасної морської інженерії, а також забезпечив орієнтовну основу для подальшого засвоєння навчального матеріалу. Викладач відібрав найголовніше, найсуттєвіше із великого потоку науково-технічної інформації, спрямував здобувачів на найважливіші питання спеціальності, на аналіз нових наукових проблем, розкрив перспективи галузевої науки. Основне завдання лекції - залучити аудиторію у процес наукового пошуку, разом з аудиторією заново осмислити цей процес, підводячи здобувачів до самостійного усвідомлення отриманих висновків - було виконано.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *