Зустріч студентів з випускниками
13.02.2020Тиждень інформаційних технологій, нарисної геометрії та інженерної графіки
28.02.2020Впродовж лютого на Дунайському факультеті морського та річкового транспорту Державного університету інфраструктури та технологій традиційно тривав тематичний місячник Експлуатації суднових енергетичних установок, в організації якого взяли активну участь професорсько-викладацький склад кафедри Судноводіння та експлуатації технічних систем на водному транспорті ДФМРТ (Дем'яненко С.К., Будолак С.Ю., Гуменніков Р.В.).
Цікавим відкриттям місячника став конкурс-презентація на тему «Технологія ремонту гребних валів».
Наступним заходом стало відвідування студентами першого курсу музею історії Українського Дунайського пароплавства, де завідувачка Польова Е.С. провела цікавий екскурс в історію розвитку Українського Дунайського пароплавства.
Пізнавальною стала і наступна екскурсія до навчально-тренажерного судна Українського Дунайського пароплавства «Новий Донбас».
Майбутні мореплавці спускалися до машинного відділення судна, ознайомилися з механізмами, які розташовані в машинному відділенні, судновими допоміжними механізмами, головним двигуном та системами, що обслуговують енергетичну установку.
25 лютого студенти побували на Ізмаїльському судноремонтному заводі. В ході екскурсії вони ознайомилися з обладнанням комплексного докового цеху, побачили в розрізі рушійні комплекси судів. Юнаки заходили до плавдоків, де судна знаходилися на ремонті.
Серед студентів третіх та четвертих курсів було проведено конкурс яскравих та змістовних презентацій на тему «Інженерна психологія в ракурсі спеціалістів ЕСЕУ».
Хлопці звернули увагу слухачів на те, які можуть бути несподіванки при неправильному використанні знань, умінь та навичок зі спеціальності. Найактивніші студенти були нагороджені пам'ятними призами.
В ході проведення тематичного місячника всі заходи були динамічними та пізнавальними. Викладачі привернули увагу студентів до актуальних питань організації безперебійної, безпечної роботи всіх суднових механізмів і систем, допомогли їм поглибити теоретичні знання, збагатити практичні вміння і, таким чином, сприяли формуванню інформаційних і професійних навичок майбутніх мореплавців.